Outdoor Shoot (my Family)

Untuk nak improve diri sendiri dalam dunia photography ni... Byk yang nak kena belajar... Komposisi, lighting and macam2 lagi lah... Jadi apa lagi, myWife & anaklah yang menjadi model utk aku practice dalam dunia ni... Di samping tu, wife aku pun bleh practice guna camera nih.. Setiap kali balik kampung, x kiralah kampung sebelah aku di Kedah @ sebelah wife aku di Klate... Mesti kitaorang akan pergi jln2 utk cari lokasi yg menarik mata memandang utk di abadi dalam album kenangan...

Kali ni, lokasi kat Kedah berdekatan ngan Gunung Keriang... Yg mana, mmg dah lama dok ronda2 cari lokasi yg segini rupa... ada sungai, titi kayu kata org Kedah (jambatan) dan berlatar belakang bendang atau sawah padi dan bukit... Dengan equipment pun yg limited, hanya kit lense aje yg ada... aku try blasah jerr lah... Janji dapat belajar utk mendapat kepandaian...

Apa2 pun... mungkin bila dah cukup budget nnt akan akan aku cuba tambah lg lah lense dan lain2 equipment yg berkaitan utk mendapatkan gambar yg lebih cantek dan effect yg lebih menarik... Pelan2 kayuh lahh... Dalam gambar ni pun aku x der edit apa2 cuma wife tambahkan signature dia jerr... So, tgk jerr lah hasil yg telah aku tembak pada petang tu 2 3 keping.... Layangzzzz....