Tahun Baru 2013... :)

      Selepas beberapa hari berlalu, Ketika org lain sibuk dengan sambutan ambang tahun baru dengan dentuman dan percikan serta konsert2 di merata tempat di ibukota Kuala Lumpur.. Aku dan keluarga sedang berada di negeri yg dilanda tragedi banjir iaitu terengganu.. Meredah air dari kawasan parking keta untuk masuk ke hotel... Memang suspen jer malam tu takut air banjir gelombang ke 2 seperti yg di uar2kan dalam berita melanda kembali.. Sebab seharian hujan jer x berenti... Camna nak balik KL esoknyer.. Tambah pulak keta lowed den ada kat Uniza plak tu.. lebih kurang 10 km kot dari hotel..
 
     Tertiba dekat subuh tu, org umah dpt msg dr member dia, kawasan parking keta Uniza tu dah naik air.. Apalagi, pagi2 dah siap2 nak p ubah keta.. ujan x berenti2 plak tu.. Bila dah sampai sana.. Tengok2 suma keta org lain dah di ubah... tinggal sebuah jer keta kat situ.. Sib park dekat kawasan yg agak tinggi sikit.. walaupun air dah naik.. tp x lah dalam sgt.. Lepas terus tukar keta & tinggal keta wife plak park Uniza..
 
      Apa-apa pun.. syukur, sumanyer x der paper.. sbb keta ku masih selamat dan sihat walafiat sehingga sampai di Kuala Lumpur walaupun dah berumur 11 tahun... Dengan ini di ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013 buat semua tak kira dimana pun berada... Semoga tahun ini akan menjadi tahun yg lebih baik dari tahun2 sebelum nya.. :)


                                          Gambar Hiasan 1 : Seorang nelayan di Terengganu

                                          Gambar Hiasan 2 : Pantai di Terengganu